Om klubben

Nordborg Tennisklub starter typisk sommersæsonen sidst i april eller først i maj. Vi har som opstart standerhejsining efterfulgt af Tennissportens Dag. Her er alle både medlemmer og ikke medlemmer meget velkomne.

Der afholdes flere forskellige aktiviteter i løbet af sommeren. Aktivitetskalenderen viser hvad der sker hvornår fordelt over hele sæsonen. Sommersæsonen afsluttes med standerstrygning i oktober. Vi afslutter sæsonen med arrangementet "Tak for denne sæson" ved at invitere til en hyggelig aften med fællesspisning. (Se aktivitetskalender)

Vintersæsonen starter sidst i oktober, vi spiller indendørs tennis i Nordborg Hallen (Luffes Plads) og i NordAls Idrætscenter. Derudover råder klubben over 2 bordtennisborde, som står i klubhusets fællesrum til fri afbenyttelse.

Hjemmesiden bruges til kommunikation og information til klubbens medlemmer. Her finder du blandt andet trænningsaktiviteter, banebooking og klubbens kalender. Information om kontingenter i klubben findes: Her

Vi råder over 5 smukke grusbaner og 1 slagmur. Klubhuset er i rigtig god stand og rummer et køkken, et fællesrum, samt toilet og badefacilliteter. Derudover har vi en dejlig stor overdækket terrasse til hygge og grill.

Vi tilstræber at medlemmerne kan vælge mellem forskellige tilbud af aktiviteter. Det gælder både for nye og gamle medlemmer. Anlæggets beliggenhed indbyder til, at alle får en god og hyggelig oplevelse. Nye og eksisterende medlemmer tilbydes træning, så kvaliteten af spillet bliver tilfredsstillende for det enkelte medlem.

Mvh Bestyrelsen