Seniorer

Seniortennis

Nordborg Tennisklub er en gruppe tennisspillere, som dækker alle niveauer fra helt ny til rutinerede. Vi er alle klar til at tage imod nye ansigter.

Det er selvfølgelig muligt at komme og være med nogle gange, for at se om tennis er sporten for dig, inden du melder dig ind i klubben. Har du en ven eller veninde, så tag dem endelig med, det kunne være tennis også var noget for dem.

I Nordborg Tennisklub afholder vi ikke klubmesterskab, i stedet har vi et arrangement, som kører hele sommeren. Det kalder vi NTK doubleturnering. Vi spiller hveranden onsdag klokken 18.00, dog med en lille sommerpause. Turneringen bliver spillet med skiftende makker ved lodtrækning. Ved hver runde af turneringen bliver der kåret en vinder både i dame- og herrerækken. På årets sidste turneringsrunde bliver vinderne kåret for hele sæsonen. Vinderne får indgraveret sit navn i turneringspokalen.

Kontingentet for seniormedlem er 625 kroner. Når du er medlem, kan du frit benytte alle klubbens faciliteter både uden- og indendørs.

Vi glæder os til at se jer 😊

Har I spørgsmål er I altid velkommen til at kontakte:

Mark Nielsen

Mail: marknielsen@ymail.com