Padel

Padel i Nordborg Tennisklub

Vi har i Nordborg Tennisklub ingået en aftale med Nordals Idrætscenter. Vi har som en opstart en fast tid i ugen a 2 timer, men vi tilkøber flere tider, når der er behov for det. Det er som altid først til mølle princippet vi kører efter, når vi i klubben bruger vores padeltider. Man skal være fire spillere for at booke en bane, men hvis du ikke selv kan samle tre andre, så har vi en gruppe med alle klubbens padelmedlemmer. Så du behøver ikke at frygte, der er mange at spille med, hvis du melder dig ind. Klubben råder over bat og bolde, som man kan låne pr. gang.
Lige nu har vi tiderne: Torsdag klokken 18-20 og Søndag klokken 11-13
Ønske(r) til anden ugentlig spilletid modtages gerne.

Med vores kombineret tennis- og padelkontigent får du mulighed for at spille padel, samtidig med at du må gøre brug alle hele tennisklubbens faciliteter: lige fra spille tennis, deltage i klubbens mange arrangementer, benytte klubhuset og spille på klubbens bordtennisborde i klubhuset om vinteren.
*Grundet vejrforholdene har vi valgt ikke at have padelbanerne i november, december, januar og februar.

Vores tennis- og padelkontingent løber fra 1/4 til 31/3. Du kan se mere om priserne her.

Har I spørgmål er I altid velkommen til at kontakte:

Michael Lass

Tlf.: 24876638