Nordborg Høstmarked 2013 - 2016 Erik og jeg

Nordborg Tennisklub til Høstmarked 2013

Nordborg Tennisklub deltog igen i 2013 ved Høstmarked i Nordborg.

Street Tennis er muligt da vi har vores transportable Mini-tennis net og udstyr. !

"Tryk på det store billede og se flere billeder"
NTK Høstmarked 2013

Er du glad for at spille tennis, og syntes din sport skal gøres interessant for andre end dig selv ?

Vi er var 2 i klubben som tilbage i 2012 syntes at der burde være andre, som var interesserede i at hjælpe klubben

lidt på vej og vise at tennis faktisk er en sjov sport. Det gør man feks. ved at spille lidt Mini-tennis på gågaden i Nordborg,

og der kom faktisk mange mennersker forbi. Alle der spiller tennis kan sagtens spille Mini-tennis, da det bare er en lille bane

og langsomme bolde der benyttes. Flere vidste ikke en gang vi har en tennisklub, og hvor den er placeret. . . . . .  ak ja !

Det var de samme 2 som stillede op hvert år. . . . . hvor længe det varer er ikke godt at vide ! . . . . ( sluttede 2016 desværre )