Klubbens historie

Nordborg Tennisklub

Nordborg Tennisklub hed oprindelig Havnbjerg Tennisklub.

Der har været tilbagegang i medlemmer, og antallet er nu under 100 for første gang i rigtig mange år. ( 2013 )

Nordborg Tennisklub har i 2013 fået indført ny hjemmeside med banebooking, medlemsstyring og mulighed for økonomisystem.

Vi råder over 5 gode grusbaner og 1 slagmur, som jævnligt bliver vedligeholdt. Klubhuset er i rigtig god stand og rummer et fint køkken, et fællesrum, samt toilet og badefacilliteter. Derudover har vi en dejlig stor overdækket terrasse til hygge og grill.

Vi tilstræber at medlemmerne kan vælge mellem forskellig tilbud af aktiviteter. Det gælder for både nye og gamle, således at alle får en god oplevelse, når de er på tennisanlægget.

Nye og eksisterende medlemmer tilbydes træning, så kvaliteten af spillet bliver tilfredsstillende for det enkelte medlem.

Fun                                                                        Vi ses i Nordborg TennisklubFun