Juniorer

Nordborg Tennisklub er et godt sted for alle børn og unge. Vi tager godt imod jer fra den første dag og gør vores bedste for, at I føler jer velkomne i vores klub. Det er selvfølgelig muligt at komme og prøve at være med nogle gange, før man skal blive medlem af klubben. Som nyt juniormedlem i vores klub tilbyder vi dig en gratis ketcher.

Har du en ven eller veninde, der kunne være interesseret i at spille tennis, så tag dem endelig med og vis dem, hvor sjovt det er. Uanset hvor god du er, er du velkommen i klubben, her sætter vi fællesskabet højst og først.

Vi tilbyder gratis juniortræning for vores medlemmer. Træningen vil være hver torsdag klokken 17.00-18.00. Årets første træning er den først kommende torsdag efter Tennissportens Dag, det er oftest først i maj. Datoerne vil også blive offentliggjort i vores kalender her på hjemmesiden. (Se aktivitetskalender)

Kontingentet for en sæson er 375 kroner. Udover den gratis træning, kan du frit benytte både banerne og klubhuset, når du vil. Du vil også kunne deltage i vores mange fællesarrangementer i løbet af året.

Vi glæder os til at se jer henne i klubben. 😊

Har I spørgsmål er I altid velkommen til at kontakte:

Mark Nielsen
Email: marknielsen@ymail.com